سوالات استخدامی کارشناس رسیدگی به شکایات دیوان محاسبات کشور سال ۱۳۹۸ که در هر چند سال برگزار میشود امسال دوباره قصد برگزاری ازمون دارد که سایت سوال ازمون با بهترین و جدیدترین سوالا خدمات شما خوبان می باشد ……
سوالات استخدامی کارشناس رسیدگی به شکایات دیوان محاسبات کشور
منابع این ازمون طبق دفترچه عبارت است ……
سوالات عمومی :
فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) ،ریاضی و آمار مقدماتی با پاسخ نامه،زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش ،معارف اسلامی با پاسخ نامه،زبان انگلیسی ـ اطلاعات عمومی (قانون اساسی و قانون دیوان محاسبات کشور)
سوالات تخصصی :
حقوق مدنی (به استثنای اشخاص ارث خانواده و وصیت) ، حقوق تجارت، حقوق جزایی عمومی ،حقوق جزایی اختصاصی (جرایم علیه اموال)، قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی قانون برگزاری مناقصات)،حقوق اداری (قانون مدیریت خدمات کشوری و ایین نامه های مربوط)،زبان تخصصی
حال مجموعه ای که ما ان را برای شما اماده کرده ایم به شرح زیر می باشد :
سوالات استخدامی کارشناس رسیدگی به شکایات دیوان محاسبات(بخش عمومی) :
۶۰۰ سوال فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) با پاسخ
۵۰۰ سوال ریاضی و آمار مقدماتی با پاسخ
۶۰۰ سوال زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش با پاسخ
۵۵۰ سوال معارف اسلامی با پاسخ
۵۰۰ سوال زبان انگلیسی ـ عمومی با پاسخ
۱۵۰ سوال قانون اساسی با پاسخ + متن قانون دیوان محاسبات کشور
سوالات استخدامی کارشناس رسیدگی به شکایات دیوان محاسبات (بخش تخصصی) :
۱۸۰ سوال حقوق مدنی + پاسخ نامه
۲۷۰ سوال حقوق تجارت + پاسخ نامه
۶۳۹ سوال حقوق جزایی عمومی + پاسخ نامه
۲۱۰ سوال قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی قانون برگزاری مناقصات ) + پاسخ نامه
۵۵۸ سوال حقوق جزایی اختصاصی+ پاسخ نامه
۹۴۰ سوال حقوق اداری (قانون مدیریت خدمات کشوری و ایین نامه های مربوط) + پاسخ نامه
۱۲۰ سوال زبان تخصصی + پاسخ نامه
جروء تخصصی دیوان محاسبات کارشناس رسیدگی به شکایات شامل :
جروء قانون برگزاری مناقصات
جروء قانون محاسبات عمومی کشور
جروء حقوق مدنی
جروء قانون مدیریت خدمات کشوری
جروء حقوق تجارت
جروء حقوق جزایی عمومی
جروء حقوق جزایی اختصاصی
جروء حقوق اداری
جزوء بخش عمومی دیوان محاسبات کارشناس رسیدگی به شکایات شامل :
جروء زبان و ادبیات فارسی کامل
جروء ریاضی و آمار مقدماتی کامل
جروء زبان انگلیسی کامل
جروء هوش و استعداد کامل
جروء معارف اسلامی کامل
جروء مهارتهای هفتگانه ICDL کامل
سوالات استخدامی دیوان محاسبات کارشناس رسیدگی به شکایات (دفترچه فراگیر )شامل :
دفترچه سوالات اولین آزمون فراگیر با پاسخنامه
دفترچه سوالات دومین آزمون فراگیر با پاسخنامه
دفترچه سوالات سومین آزمون فراگیر با پاسخنامه
دفترچه سوالات چهارمین آزمون فراگیر با پاسخنامه
دفترچه سوالات پنجمین آزمون فراگیر با پاسخنامه
به همراه سوالات دیوان سال ۸۸ :
دفترچه سوالات عمومی دیوان محاسبات سال ۸۸ بدون پاسخ (بعد از مطالعه کامل کتاب و جزوات و سوالات میتوانید این ازمون را مانند ازمون واقعی دیوان محاسبات حساب کنید و خود را محک بزنید تا سطح خود را بسنجید و استرس خود را کاهش دهید)
کاملترین مجموعه سوالات ازمون استخدامی دیوان محاسبات برای شما عزیزان اماده کرده ایم تا درصد قبولی شما افزایش زیادی نسبت به رقبا پیدا کند
قیمت : ۴۹۰۰ تومان
[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]
نکات لازم :
تیم سوال ازمون تمام تلاش خود را کرده است که جامع ترین سوالات را با کیفیت باور نکردنی در اختیار شما خوبان قرار دهد
با توجه به این این سوالات دقیقا مطابق با سر فصل های ازمون می باشد کمک زیادی برای قبولی خواهد کرد
اگر سوالات درخواستی شما در سایت موجود نیست کافی است در قسمت تماس با ما درخواست سوالات مورد نظر را نمایید
با توجه به فرمت pdF این سوالات قابل استفاده در موبایل و کامیپوتر می باشد و به راحتی قابل چاپ می باشد
حق چاپ و نشر برای سایت سوال ازمون محفوظ می باشد
وظایت شغل کارشناس رسیدگی به شکایات :
دريافت شكايات حضوري و مكتوب مردم(مراجعين) از واحدها و كاركنان دستگاه.
بررسي و تحقيق پيرامون صحت و يا سقم موضوع شكايات و پيگيري تا اخذ نتيجه نهايي به منظـور پاسخگويي به شاكي و ارائه گزارش به مقام مافوق.
همكاري و بررسي و پاسخگويي در خصوص مراجعات به نهادهاي نظـارتي و بازرسـي از قبيـل دیوان محاسبات و سازمان بازرسي كل كشور و گزارش به مقام مافوق.
پيگيري و اخذ نظريات و پيشنهادات واحدهاي تخصصي مرتبط با شكايات واصـله و ارائـه بـه مقـام مافوق به منظور رسيدگي و اعلام پاسخ به شاكيان.
همكاري در جمعبندي شكايات و تجزيه و تحليل علل بروز شكايات و ارائه گزارش به مقام مافوق .
تهيه گزارش از فعاليتهاي انجام شده جهت ارائه به مقام مافوق.
شركت در دوره هاي آموزشي مرتبط به نظر مقام مافوق
انجام ساير امور محوله مربوط كه از طرف مقام مافوق ارجاع مي شود.
همكاري در برگزاري گردهمايي و كارگاههاي آموزشي كارشناسان پاسخگوئي به شكايات واحـدهاي استاني .